Αφιέρωμα στις παιχνιδομηχανές
Gaming
Αφιέρωμα στα Βιντεοπαιχνίδια, μέρος 1
Το πρώτο βιντεοπαιχνίδι, τα arcade, η πρώτη κονσόλα, τα πρώτα παιχνίδια
Αφιέρωμα στα Βιντεοπαιχνίδια, μέρος 2
Εμφανίζοντας το Alien στο Processing
Πηγαίος κώδικας 1
Σχεδίαση Alien 1:1 από το αρχικό bitmap (Processing 3.5.4)
Πηγαίος κώδικας 2
Σχεδίαση Alien Scaling up από το αρχικό bitmap (Processing 3.5.4)
Πηγαίος κώδικας 3
Σχεδίαση τριών Alien (RGB) Scaling up από το αρχικό bitmap (Processing 3.5.4)
Αφιέρωμα στα Βιντεοπαιχνίδια, μέρος 3
Προσεγγίσεις του τομέα παιχνιδιών, κονσόλες
Αφιέρωμα στα Βιντεοπαιχνίδια, μέρος 4
Πρώτη επαφή με αυθεντική Arcade καμπίνα
Αφιέρωμα στα Βιντεοπαιχνίδια, μέρος 5
Αυθεντικό Atari 2600 του 1978
Αφιέρωμα στα Βιντεοπαιχνίδια, μέρος 6
Δημιουργία κίνησης στο Processing
Πηγαίος κώδικας 4
Κινούμενο Alien (Processing 3.5.4)
Πηγαίος κώδικας 5
Κίνηση 8 Alien (Processing 3.5.4)
Πηγαίος κώδικας 6
Κίνηση 8 Alien και κανονάκι (Processing 3.5.4)
|
|